الصفحة الرئيسية » » طريقك للربح من الإنترنت

طريقك للربح من الإنترنت

بسم الله الرحمن الرحيم
 


اقسم بالله الذى لا إله إلا هو ان ان هذا الموضوع ليس نصب وانك ستجنى المال منه وستربح من الإنترنت مثلى ومثل آلاف الأشخاص قبلى

 

 

قبل ما ابتدى اشرح ، انا عايزك تفكر شويه فى الكلام اللى جاى ، وتعتبر نفسك بتاخد فكرة عن حاجة انت فاكرها مش موجودة لكن هى موجودة ، والحاجة دى هى الربح من الانترنت بدون ان تدفع أى مبلغ ولو لقيت فى الشرح انى بقولك ادفع فلوس متترددش ثانية واقفل الموقع ، وده لأنك مش هتلاقيها

بيقولوا المتهم برئ حتى تثبت إدانته ، صح يا متر ؟

ايوه يا سيدى صح ، اتفضل قول مرافعتك واخلص ، ورينا انت برئ ازاى واثبتلنا ان فى ربح من النت

أنا بقه هتكلم : سيدى القاضى ( اللى هو انت ) ، كتابتى للموضوع ده بالشرح ده والصور والفيديو اهم واقوى سبب على صدق الموقع اللى انا بتعامل معاه ، وانا عارف ان معظمنا بيقول ان النت كله نصب ، لكن اقسملك بالله العظيم انى كسبت منه فلوس كويسه جدا وهتلاقى الاثبات عندك بالفيديو وانا بنفسى بسحب الارباح من ماكينة صرف آلى ، يعنى نسيبنا من حكاية ان النت كله نصب ونركز فى الشرح اللى هو الاهم واللى هياكد ازاى فى ربح من النت .
نوعين من الناس اعتقد انهم بيقروا الموضوع ، النوع الاول هيشوف الموضوع ويطنش ويقول النت كله نصب ويضيع على نفسه فرصة الربح اللى هى خلاص على بعد كام دقيقة لو كمل قراءة ، والنوع الثانى هيكمل قراءة مش هتاخد منه 10 دقائق لان الشرح معظمه صور وهيعرف ازاى يكسب من النت ، وطبعا انت ليك مطلق الحرية فى انك تختار اى نوع من النوعين
 


- طيب هاكسب كام من الموضوع ده ؟

- لو اشتركت فى 15 موقع فقط ، وضغطت على الإعلانات باستمرار يوميا ، هتكسب ما يقرب من 90 جنيه مصرى شهريا ، وكل ده بدون ما تدفع اى شئ وبمجهود لن يأخد 10 دقائق يوميا ولما هتدخل فى الموضوع اكتر شويه هتعرف ازاى تضاعف ارباحك اكتر واكتر، وصدقنى لو انت شايف المبلغ ده صغير يبقى لازم تفكر شويه لأن :
- الوقت ( مش هياخد منك اكتر من 10 دقائق كل يوم ، يعنى مش حاجه ، انت كده كده على النت كل يوم )
- العائد ( الارباح ليس لها حدود فى هذا المجال ، يعنى انت وشطارتك وهتعرف انا قصدى ايه لما تبدأ الموضوع )


   من اهم مزايا الموقع انك لما تحب تسحب الفلوس هتسحبها فوريا يعنى فى ثوانى
 

طريقة الربح من النت اللى انا هعرضها عليك مش هيبقى اسمها ( اشتغل لتربح من النت ) ، لا دى هيبقى اسمها ( عادة لتربح من الانترنت ) ، لأن من بساطتها انت نفسك هتعتبرها زى ما تكون بتفتح المتصفح اول ما تفتح الجهاز .

انا هادخل فى الموضوع على طول واحاول اوصلك الفكرة بابسط كلمات ...حلو ؟
الموضوع كله ان انت هتشترك فى موقع عليه اعلانات , الاعلانات دى انت هتفتحها ، والموقع هيديك فلوس على مشاهدة هذه الاعلانات ولما يوصل رصيدك للحد الادنى للسحب بتطلب الدفع وبتوصلك الفلوس على بنك الكترونى ( سيتم شرحه )
كل اعلان بتتفرج عليه بيضاف الى رصيدك فلوس .... حلو ؟
 
وانت لو كسبت فلوس وحولتها على حسابك فى البنك الإلكترونى من اى موقع ، انا بنفسى اضمنلك انها توصلك لحد عندك وانا مسئول قدامك عن كده




الموضوع سهل جدا جدا جدا و مش هياخد من وقتك اكثر من 5 دقايق كل يوم ، بس اهم حاجه فيه الاستمرارية وانت بتتصفح الانترنت ، بتعمل تشات ، وانت فاتح الفيس بوك ، بتعمل اى حاجه على النت ممكن تفتح الاعلانات و تتفرج عليها الاعلان الواحد بياخد 30 ثانية بس

 

طيب انا هقولك على حاجه هتساعدك جدا على المداومة :

 

انت تيجى على سطح المكتب او فى أى فولدر وتدوس كليك يمين وتختار new وبعدين text document وتسميه باسم مواقع الربح ، وكل لما تسجل فى موقع من مواقع الربح تكتب لينك الموقع وتكتب اسم المستخدم ( اليوزرنيم ) جنبه .

وانا مصمم انك تعمل كده قبل ما تبدأ ، هتقولى ليه يا فالح مصمم ؟

ارد عليك واقولك : انا اصلا نبيه بالفطرة ( يا حلاوتى )

الإنسان بطبيعته بينسى كتير وبعضنا عنده شويه كسل ، فانت لما تلاقى حاجه تذكرك لما تفتح الجهاز بالربح من النت و تشجعك ، انت غالبا مش هتسيبها وهتبقى عادة عندك ، وبستغرب من ناس كتير بتعرف ان فعلا الموضوع بصدق ، والأقيهم يبطلوا يكسبوا من النت وينسوا الموضوع ، علشان ملقاش نفسه بيكسب كام ألف دولار كل شهر ، طيب ليه انت متكسبش طالما انت مش بتدفع وقت ولا لفلوس ؟

ممكن نوضح فكرة عمل الموقع بمثال بسيط
 


- عندنا موقع وسيط ( موقع الربح ) وعندنا صاحب موقع نفسه يعلن عن موقعه او منتجه ونفسه يجيله زوار بعدد كبير وفى وقت قليل
- وعندنا مثلا 100 شخص مشترك فى الموقع الوسيط ( موقع الربح )
صاحب الموقع الوسيط يقول لصاحب الموقع العادى تدينى 2 دولار ويجيلك 100 زائر لموقعك فى الحال ( معلش اصله عفريت )
صاحب الموقع يقوله يا ريت ، يا عم ده الموقع لا بيهش ولا بينش ، المهم الراجل هيدفع ال 2 دولار لصاحب الموقع الوسيط ، والموقع الوسيط هيخلى ال 100 شخص يدخلوا على الموقع اللى صاحبه دفع الفلوس .

- انت تقولى : يا سلام ايه البساطة دى يا نبيه افندى ، واصلا ايه اللى هيخلى  100 شخص يدخلوا على الموقع اللى لا بيهش ولا بينش ده ؟
ارد عليك انا واقولك : السبب ان صاحب الموقع الوسيط هيقسم الفلوس اللى اخدها منه مع ال 100 شخص دول ، ومين هما ال 100 شخص دول ، ناس بيتفسحوا فى النت ، وانا و انت اتنين منهم .

 

 وبكده تبقى النتيجة :


1- موقع دخل عليه 100 زائر بسرعة وبسعر بسيط
2 - موقع وسيط كسب فلوس
3 - زوار كسبوا فلوس

احنا بقه سيادتك زى ما قولتلك هنبقى الزوار لكل موقع لمدة 30 ثانية بس
وتقول انت فى سرك : انت كنت فين يا نبيه افندى من زمان .

اقولك برده فى سرى : انا كنت زيك مش عارف ان فى حاجه زى كده بس عرفت ومفوتش الفرصة وكسبت ومازلت بكسب الحمد لله .
منقول

0 التعليقات:

إرسال تعليق

أخترنا لك

تحميل فيلم ملك الرمال

الأكثر قرأة

الأرشيف